Djurliv på Höglunda

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av zelda - 28 januari 2010 19:09


Imorse när jag åkte hem från jobbet såg jag att det skulle bli en alldeles speciellt vacker vinterdag idag!

Bråttom hem och fixade hästarna, snabbt in och få i mig mera morronkaffe (krävs några koppar innan min hjärna funkar) och kolla facebook och sen hände inget mer... slapptagen tog mig och jag blev bara sittande:(

Men som tur var så var Lina inloggad och jag skyndade att boka in mig på en prommis med henne, hoppade i varma kläder, slängde mig och Zelda i bilen och körde ner till Lina i Torsby.

Vilken underbar prommis det blev! två timmar i sol, glittrande snö och bara några minusgrader.

Vi stannade till utanför min kompis Linda, med mastifferna Balder och Caesar och pratade en liten stund :)


Lina, Pejla och Zelda


Linda, Lina, Zelda och så en Pejla på språng långt bort i bild:)     


På eftermiddagen hade Louise lust att fotografera så hon stoppade hundgodis i fickorna och tog med sig leksaker och Zelda ut, sen tränade de.

Zelda fick hoppa runt och leta efter leksaken Louise slängt iväg och sen avlämna till Louise i utbyte mot godis=)

Det blev massor av coola foton och några lägger jag in här.

Konstigt nog är inte Zelda helt utslagen ikväll, hon borde vara det efter all aktivitet idag. Kanske tyder på att konditionen är på väg tebax?





        

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Mina hundvänner:

Hundbloggar/sidor jag tycker om:

Andra sidor jag gillar:

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards