Djurliv på Höglunda

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av zelda - 21 januari 2010 15:31


Idag kom Jill, Riki och Zelda hit. Alltså Jill har ju åxå en vovve som heter Zelda:)

Lite problem för vår Zelda blev det till att börja med promenaden då Jill ropade på sin Zelda, vår Zelda vände sig om gång på gång och tittade frågande på Jill, vad vill du egentligen när du ropar på mig?=) men efter en stund slutade hon med det och fattade väl att Jill inte ville henne nå´t.


De förtsa tio minuterna fick Zelda gå i koppel för att bli varm och sen släppte jag henne lös så hon fick busa lite med Riki.

Promenaden gick inte på plogade vägar utan vi pulsade i snö och jeeesus så andfådd jag blev! Det kändes i låren att jag åkt slalom igår och flåset ligger minsann inte på topp efter en slapp vinter:/


Efter promenaden gick vi in och fikade och pratade länge och väl.

Jättetrevligt! alltid kul att prata hundar=)







Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Mina hundvänner:

Hundbloggar/sidor jag tycker om:

Andra sidor jag gillar:

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards