Djurliv på Höglunda

Alla inlägg den 21 april 2009

Av zelda - 21 april 2009 21:18


Våren är här och städlusten åxå=)

Imorse när jag kom hem åkte gardinerna i vardagsrummet ut men där får det vänta med städ tillsvidare.

Däremot fick sängkammaren sig en ansiktslyftning.

Det blev vita spetsgardiner och ett blått lapptäcke på sängen. Borde haft ett vitt överkast men det äger jag inget och så hade väl övriga familjen fått spunk på mig eftersom de inte är lika imponerad av det vita som mig=) Mest morrar sonen... om han fick bestämma skulle ALLT vara svart.

Jag blev så himla nöjd och det luktar så fräscht nystädat men som vanligt så blir jag besviken när jag tagit kort för det ser inte alls så krispigt vitt och ljust och fint ut som jag tycker det gör i verkligheten... lägger ut två bilder ändå=)

Efter detta gav jag och Louise oss i kast med hennes rum och milda moster! Det rummet ÄR mission impossible... fattar inte var alla grejer kommer ifrån och jag fattar heller inte varför en tornado måste gå genom detta rum ständigt...suck. Vi hann inte färdigt idag och frågan är när vi blir färdiga... har vi tur är det färdigt till helgen men jag ska ju jobba åxå så vem vet. Massa saker är det att sortera och rensa i...


Idag gick jag en 55 minuters promenad med Zelda och hon verkar än så länge inge stel. Imorrn blir det en kortis men på tors. el. fredag ska jag prova en längre prommis, för att kolla stelhet igen.




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Mina hundvänner:

Hundbloggar/sidor jag tycker om:

Andra sidor jag gillar:

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards