Djurliv på Höglunda

Alla inlägg den 19 april 2009

Av zelda - 19 april 2009 20:17


Igår gick jag och Caroline promenad med våra hundar igen. Det var superskönt ute och prommisen blev nästan 1,5 timme lång.

Det märktes på Zelda på kvällen. Hon gick med betydligt kortare baksteg och imorse när hon skulle sitta så tog det lite tid att sätta sig. Hon var inte superstel men ändå såpass att man såg det, så när jag och Caroline skulle gå prommis idag så fick Zelda vara hemma:( Himla tråkigt.

Vi gick en helt ny promenadväg som tog nästan 1,5 timme så det var nog bra att Zelda inte var med, halva vägen ungefär var på asfalt så då tror jag hon blivit väldigt stel.

Nu ikväll gick jag en liten prommis, 25 min, med henne och då var hon glad och ville med och såg "pigg" ut så jag får låta henne vila då och då och få kortisar varvat med några längre o.s.v

Det är så synd att man har en hund och måste lämna den hemma vissa prommisar:(


Idag har det varit Agility-tävlingar i Torsby ridhus. Jag och Louise åkte dit på f.m och himmel så kul det var att se! Jag har bara sett såna tävlingar på tv för allt kul brukar vara när jag jobbar men nu var det på min lediga helg så då passade vi på att åka dit och det ångrar jag inte! Det var verkligen publikfriande och MYCKET kul! Vi fick oss många goa skratt men jag blev åxå väldigt imponerad av hur duktiga alla ekipage är. Oj, oj...jag skulle nog ligga raklång på banan eller springa in i nåt hinder, minst!=)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Mina hundvänner:

Hundbloggar/sidor jag tycker om:

Andra sidor jag gillar:

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards