Djurliv på Höglunda

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av zelda - 19 februari 2009 13:14


Himmel vad tiden har rusat iväg sen jag skrev sist!

Vad har hänt? Jo, Jörgen blev opererad i sin fot i Uppsala månd. den 9:e.

Det sitter nu en massa titanskrot i benet:)


Det har varit lite stressigt ett tag att försöka hinna med hem, jobb, barn och vara på sjukhuset samtidigt...men det har gått och Jörgen har kommit hem från sjukhuset:) Gissa om Zelda blev förvånad? Hon har varit lite orolig då han varit borta och vankat av och an till dörren när hon hört bilar som antagligen påminner i ljudet om Jörgens bil.

När han kom hem så tittade hon och luktade försiktigt på honom med låg kroppshållning ungefär som att hon inte var riktigt säker på att det var han men sen blev hon jätteglad=)


Den lilla tid jag ägnat åt datorn har jag varit på facebook! Yes, ni läste rätt!

nu har jag åxå en facebookprofil:) Blev inbjuden av en kompis och tänkte att eftersom "alla" pratar om det så ska jag ge det en chans, och...ja, det verkar rätt kul!

Problemet är ju att ha tid att surfa runt på allt man vill...


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Mina hundvänner:

Hundbloggar/sidor jag tycker om:

Andra sidor jag gillar:

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards