Djurliv på Höglunda

Alla inlägg den 1 november 2009

Av zelda - 1 november 2009 15:19


Idag är det disigt och grått och surt. Jag och Louise klädde oss varmt och

tog en långprommis med vovvarna. Det är riktigt kul att ha två hundar och

nu tycker Louise det är kul att följa med så jag får sällskap=)

Lusten att skaffa en till vovve har ju funnits ett tag och jag kan ju villigt

erkänna att den inte blivit mindre av ha Charlie här:)

Hundarna har härjat rejält på prommisen och avslutade med bad i Velensjön.

När vi kom hem gjorde jag eld i spisen och torkade av hundarna och nu ligger

de och snarkar gott:)


  


  

Tjus och bus med Dan=)


  

Går snällt med Louise


  

Får godis när man snällt kommer på inkallning


  

Häääärj!


  

Världens bästa dojor!! Köpte dessa Graninge-kängor förra hösten och det är en av

mina bästa investeringar! De är mycket stabila och helt vattentäta så var jag än

klafsar omkring så håller jag mig torr och go om fötterna. De är guld värd när man

studsar omkring i skog och mark. Allt blir så mycket roligare med bra grejer.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Mina hundvänner:

Hundbloggar/sidor jag tycker om:

Andra sidor jag gillar:

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards