Djurliv på Höglunda

Direktlänk till inlägg 3 december 2008

Vi har fått snö!=)

Av zelda - 3 december 2008 10:29


Jäpp, vi har äntligen fått snö! Hoppas nu att detta får ligga kvar.

För att förtydliga mig ang. förra inlägget och till försvar om än ett dåligt försvar för veterinären så satt hon bara på en stol och tittade, det var veterinär.ass som tog stygnen och sa att det såg bra ut.

Min "egen" veterinär som jag har förtroende för har ledigt denna vecka=(

De är 4 veterinärer där och det är ju bara så att man inte får förtroende för alla människor.

Den veterinären som sen tog emot oss för att sy ihop Zelda sa att jag ska lita på mig själv och minsta lilla jag misstänker att det inte står rätt till tar hon emot oss för=)



 
 
shanie

shanie

3 december 2008 23:00

hej hej , hittade hit via en annan sida , kul med ænnu en stohunds blogg, det inte så allt før många av dom runt omkring , härliga snøbilder.

Berner hälsningar från Norge :)

http://stormvarsel.wordpress.com

 
Annica

Annica

4 december 2008 08:45

Ja men även om det är en Vet assistent så ska man väl se om det är läkt eller inte!! Annars kanske Vet som satt på stolen kunde ha kollat lite extra!
Åh vad fint med snö....vi har ett damm på backen bara, hoppas vi får mer och att det blir minusgrader
Ha det bra/ Kram

http://leonland.bloggagratis.se

 
Lillan

Lillan

4 december 2008 10:07

Shanie: Kul att du hittat hit! Välkommen hit igen och jag ska kika in på din sida=)
Annica: Ungefär så tyckte väl jag åxå att vet. kunde gjort. :(

http://hem.bredband.net/b581626

 
Christel, Herman&Melwin

Christel, Herman&Melwin

4 december 2008 10:18

Vad trist med Zeldas sår. Dåligt av veterinären som "bara" satt på stolen och inte tittade ordentligt TROTS att du sagt till om att du inte tyckte det såg bra ut. Tråkigt att behöva sy igen. Hoppas att det läker ordentligt denna gången och att du får "din" veterinär nästa gång.
Kram Christel.

http://www.petrini.be

 
Ingen bild

Carina T

4 december 2008 16:40

Ja det är ju tråkigt iallafall för Zeldasskull =(((((
Härlig att mi också fått snö.

Kramisar!

 
Annica

Annica

4 december 2008 21:50

"Citat ur Askungen"....jobb o jobb o jobb...vad är väl en bal på slottet =))) Känner du igen dej? =) STACKARS dej som ska jobba när vi shoppar en massa roliga saker UTAN karlar på utställningen...NEJ dom ska inte med dit...JIPPIE=), tycker ni ska följa med dit nästa år!!!!
KRAM, ge Zelda pelda en extra kram och hälsa att vi tänker på henne!!

http://leonland.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zelda - 20 februari 2010 12:41

Har suttit och plitat på en ny blogg men kan inte bestämma mig för om jag ska behålla den gamla eller ha den nya. Så nu gör jag så här att jag länkar ut den nya, använder den ett tag och så får ni gärna lämna synpunkter på vilken blogg ni tycker bäst...

Av zelda - 16 februari 2010 11:32

Ja, det är faktiskt sant! Jag kan inte komma på ett enda tidigare år som jag njutit så fullkomligt av vintern. Denna vintern är bara så bra! massa snö, inge dj-la tö och slask:) Igår efter promenaden när Zelda var riktigt uppvärmd, gjorde j...

Av zelda - 15 februari 2010 14:12

Satte mig ner förut med Zelda för att kolla "vinka"-träningen igen. Beteendet satt kvar och hon plockade fram det direkt. Jag fick ett tips från min vän Lena Steffner Starrin, att jag kunde göra ett High five, då jag inte var säker på vad vad ...

Av zelda - 12 februari 2010 16:28

Har räknat ut idag att Zelda gått in i höglöp:) Det krävdes ingen större intelligens för att förstå detta då Zelda varit vääääldigt kär idag i ridhuset:) Jag & Zelda, Lina & Pejla och Jill & Riki har varit och tränat tillsammans. Ca. 25 minu...

Av zelda - 11 februari 2010 14:33

.... har det bara blivit promenader för oss. Inte haft tid med nå´t träna. Igår hade vi världens finaste vinterväder så jag passade på att ta några foton på vackraste damen när vi var ute=) Idag åkte vi ner till Torsby och gick promenad til...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Mina hundvänner:

Hundbloggar/sidor jag tycker om:

Andra sidor jag gillar:

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards