Djurliv på Höglunda

Direktlänk till inlägg 3 november 2008

Underbart vacker helg.

Av zelda - 3 november 2008 09:53


Det har varit en alldeles strålande vacker helg.

Louise tog kameran och gick för att fota lite, det är alltid kul att se när hon fotat för det blir ofta så annorlunda bilder än när jag fotar och oftast mycket bättre=)

Här är några bilder som hon tog i lördags.


 Tuva på väg..


 Närbild på Tuva




 Gizmo


 


 ....en hackspätt på vår lyktstolpe utanför garaget


...och så en sov-Gandalf i vår säng

 
 
Maria,Nova å Zafira

Maria,Nova å Zafira

3 november 2008 12:32

Fina bilder på djuren.. Louise är duktig att fota=) Ser att Gandalf har det mysigt under täcken..
Kram

http://www.wisserangels.se/Maria

 
Annica

Annica

3 november 2008 19:01

Fina bilder Lojsen tagit, gillade speciellt närbilden på Tuva=)
Jo då nackspärren mår skapligt, jag kan titta åt vänster iallafall=)))) nej då det är inte så farligt, går bra så länge jag rör på mej, värre när man varit stilla ett tag

http://leonland.bloggagratis.se

 
Carina T

Carina T

3 november 2008 19:06

Vad duktig hon är att fota!

Kramisar!

http://ozzyeddie.se

 
Ingen bild

Linda

3 november 2008 21:26

Louise är jätteduktig, hon kan det där...Heja dig Louise, fortsätt så!!!
Kram Linda.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zelda - 20 februari 2010 12:41

Har suttit och plitat på en ny blogg men kan inte bestämma mig för om jag ska behålla den gamla eller ha den nya. Så nu gör jag så här att jag länkar ut den nya, använder den ett tag och så får ni gärna lämna synpunkter på vilken blogg ni tycker bäst...

Av zelda - 16 februari 2010 11:32

Ja, det är faktiskt sant! Jag kan inte komma på ett enda tidigare år som jag njutit så fullkomligt av vintern. Denna vintern är bara så bra! massa snö, inge dj-la tö och slask:) Igår efter promenaden när Zelda var riktigt uppvärmd, gjorde j...

Av zelda - 15 februari 2010 14:12

Satte mig ner förut med Zelda för att kolla "vinka"-träningen igen. Beteendet satt kvar och hon plockade fram det direkt. Jag fick ett tips från min vän Lena Steffner Starrin, att jag kunde göra ett High five, då jag inte var säker på vad vad ...

Av zelda - 12 februari 2010 16:28

Har räknat ut idag att Zelda gått in i höglöp:) Det krävdes ingen större intelligens för att förstå detta då Zelda varit vääääldigt kär idag i ridhuset:) Jag & Zelda, Lina & Pejla och Jill & Riki har varit och tränat tillsammans. Ca. 25 minu...

Av zelda - 11 februari 2010 14:33

.... har det bara blivit promenader för oss. Inte haft tid med nå´t träna. Igår hade vi världens finaste vinterväder så jag passade på att ta några foton på vackraste damen när vi var ute=) Idag åkte vi ner till Torsby och gick promenad til...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Mina hundvänner:

Hundbloggar/sidor jag tycker om:

Andra sidor jag gillar:

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards