Djurliv på Höglunda

Alla inlägg den 25 november 2008

Av zelda - 25 november 2008 11:57


Lägger ut en ny länk på bloggen till min vän Maria som flyttat till Karlstad och efter det är det betydligt värre att träffas, det blir typ aldrig:(

Men nu har hon börjat blogga och då kan jag ju följa deras vardag ändå=)


Zeldas sår ser fint ut och hon verkar knappt bry sig om det så jag hoppas det fortsätter så här och att det läker fint. Penicillinet verkar smaka gott för hon knaprar i sig det som godis=)

Jag tar flera mindre koppelpromenader varje dag med henne istället för som vanligt en lång. Detta både för att hon är nyopererad och för stelheten bak.

Vill inte att hon ska rejsa och överanstränga.

Men just nu överanstränger hon sig inte, tog nyss en bild på henne=) se nedan.


Igår fick Zelda vara hos farfar och farmor några timmar då jag fick åka akut till Karlstad sjukhus med Dan=( Han har fått en reaktion i ena ögat efter en "slemhinneinflammation"  om inte detta släpper inom ett par månader blir det operation=( Håller tummarna för att han slipper det, det har varit lite mycket nu...

För att göra något roligt istället så ska jag och Louise åka upp till Niccelias och hälsa på i eftermiddag=)



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Mina hundvänner:

Hundbloggar/sidor jag tycker om:

Andra sidor jag gillar:

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards