Djurliv på Höglunda

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av zelda - 4 februari 2010 16:04


Bah!  Jag har jobbat 31 timmar på raken! Men nu är jag hemma och har ledigt hela helgen=)

Stackars Zelda som nästan aldrig behöver vara ensam hemma många timmar i sträck har varit lämnad ensam två dagar på raken. Tur att barnen slutate relativt tidigt igår så de var hemma vid 14.00 tiden och idag kom jag hem strax efter 15.00 Men dåligt samvete har jag ändå när jag vet att hon ligger ensam hemma.


Idag har jag filmat tredje träningstillfället av att "vinka" Jag testade igen ett par minuter redan samma kväll som jag börjat träna detta moment och jag märkte att nu hade hon fattat.

Då filmade jag inte, men idag tänkte jag att jag vill filma för det är ju så himla bra att man får se sina egna misstag så kan man förhoppningsvis lära sig nå´t=)

Iallafall så är jag ensam hemma så jag fick pallra upp kameran någorlunda på en stol:) Dåligt ljus är det och störning fick vi åxå i form av nyfiken Gandalf

Hihi... inte världens bästa film=)

Sammanlagd träningstid på detta moment är max 8 min med dagens träningstillfälle så hittils har det gått fort, men nu tror jag att det kommer bli lite svårare och jag ska fundera fram exakt hur jag vill att det färdiga momentet ska se ut så att jag vet vad jag tränar mot.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Mina hundvänner:

Hundbloggar/sidor jag tycker om:

Andra sidor jag gillar:

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards