Djurliv på Höglunda

Alla inlägg den 9 september 2009

Av zelda - 9 september 2009 12:50


Jag är superlat!!! Förra veckan såg jag att Zelda slickade sig frenetiskt under ena tassen, när vi sen skulle gå promenad haltade hon efter några hundra meter, vi gick hem och jag klippte bort päls och där var ett sår stort som kanske en femtioöring. Hon har fått vila nu i flera dagar så såret fått läka och nu har jag blivit slapp, slö och likgiltig...

Vill inte gå, vill inte cykla, vill inte simma, vill inte träna med Zelda... vill inte blogga, men gör det ändå nu.

Har bokat upp mig på promenad med Lena & Zorro till morronen direkt efter jobbet så då vet jag att jag måste ut:)

Enda sättet att komma ut...

Zelda är ju åxå trött och slö nu, måste bero på att hon skenvalpat för hon är inte lik sig så vi är ju två soffpotatisar iaf;)


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Mina hundvänner:

Hundbloggar/sidor jag tycker om:

Andra sidor jag gillar:

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards