Djurliv på Höglunda

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av zelda - 5 juni 2009 17:53


Åh, vad mycket roligare det är att göra nå´t när det inte regnar!

Har varit ute nästan hela dagen. Bäst att passa på och göra en massa

saker med djuren för nu jobbar jag hela helgen och då finns inte tid.


Öh, låt mig sova ifred...


Okej, för lite ost är det värt att stiga upp ur bädden.


Godislet i trädgår´n


Prommis


Mmmm, här fann man nå´t härligt att rulla i!


Skönt att svalka sig...


Inget går upp mot ett dopp i sjön!


Jihoo, jag har bestigit ett berg!


Fann en riktigt sjysst pinne.


 

Tycker du ärligt matte att jag ska gå upp dit!??


Okej, det var visst inte så farligt


Jaha, då var det bara att gå ner igen då...



Senare på eftermiddagen fick Zelda stanna hemma och jag och Louise tog "småttingarna" på en tur men om det får ni läsa på lobban.bloggagratis.se när hon uppdaterat=)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Mina hundvänner:

Hundbloggar/sidor jag tycker om:

Andra sidor jag gillar:

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards