Djurliv på Höglunda

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

Fortfarande mycket inför loppis m.m.

Av zelda - 26 augusti 2009 11:54


Idag lägger jag ut en bild som Lina Sundberg tog på Zelda när vi gick klickerkurs för typ två år sen eller nåt med Ann-Louise Ryrvik, Canis.

Jag tycker så mycket om den bilden för den visar verkligen glädje i när Zelda fattade vad hon skulle göra! Det coola med klicker är ju att lyckas man tajma rätt så fångar man hela känslan på hunden, inte bara att den vet vad den ska göra utan "den minns" känslan åxå. Detta är ett sånt moment som jag lyckades tajma perfekt med glädje och efter detta blir Zelda lika glad varje gång som hon ska göra tass-target=)


Zelda har börjat skendräktigheten, jag tror inte hon "valpat" än för jag kan då inte se att hon har lagt beslag på nåt som bebis, däremot är hon trött och gnällig, går omkring och piper och så har hon börjat gräva lya under buskarna igen... sååå roligt så när hon gräver och blir lerig och fin :/




Jobbar mycket nu och vi plockar och förbereder inför loppisen till helgen så mycket annat än det hinner jag inte. Hoppas nu att ni är många som kommer och kikar till helgen även om det blir regn....

Vi kommer att hålla låga priser för att bli av med så mycket som möjligt så kom och fynda!

Nån som är intresserad av en 25hk Johnson båtmotor med elstart? skridskor? Gamla, helt oanvända syltburkar? kläder?=)


 
 
Annica

Annica

26 augusti 2009 20:47

Skulle säkert ha gjort fynd på eran loppis men tyvärr så kommer vi inte =) tänk om du kunde lagt ut mer bilder på grejerna så man kunde ha reseverat nåt som man ville ha=))))

http://trött.tröttare.tröttast=)))

 
Torsten

Torsten

27 augusti 2009 07:01

Hoppas loppisen går jättebra och att det kommer mycket folk!!! Zelda-gumman är jättefin på bilden!
Ha det bra!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

27 augusti 2009 10:13

Vad du ÄR snäll=)

http://leonland.bloggagratis.se

 
Ville

Ville

27 augusti 2009 12:12

synd att det inte fanns en ny kropp till matte (hihi) men det verkar finnas en hel del andra bra saker. Tyvärr är du för långt ifrån mig annars hade jag kommit och lekt med dig när alla andra är upptagna med loppisen..
Nospuss på dig sötnos

http://marno.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zelda - 20 februari 2010 12:41

Har suttit och plitat på en ny blogg men kan inte bestämma mig för om jag ska behålla den gamla eller ha den nya. Så nu gör jag så här att jag länkar ut den nya, använder den ett tag och så får ni gärna lämna synpunkter på vilken blogg ni tycker bäst...

Av zelda - 16 februari 2010 11:32

Ja, det är faktiskt sant! Jag kan inte komma på ett enda tidigare år som jag njutit så fullkomligt av vintern. Denna vintern är bara så bra! massa snö, inge dj-la tö och slask:) Igår efter promenaden när Zelda var riktigt uppvärmd, gjorde j...

Av zelda - 15 februari 2010 14:12

Satte mig ner förut med Zelda för att kolla "vinka"-träningen igen. Beteendet satt kvar och hon plockade fram det direkt. Jag fick ett tips från min vän Lena Steffner Starrin, att jag kunde göra ett High five, då jag inte var säker på vad vad ...

Av zelda - 12 februari 2010 16:28

Har räknat ut idag att Zelda gått in i höglöp:) Det krävdes ingen större intelligens för att förstå detta då Zelda varit vääääldigt kär idag i ridhuset:) Jag & Zelda, Lina & Pejla och Jill & Riki har varit och tränat tillsammans. Ca. 25 minu...

Av zelda - 11 februari 2010 14:33

.... har det bara blivit promenader för oss. Inte haft tid med nå´t träna. Igår hade vi världens finaste vinterväder så jag passade på att ta några foton på vackraste damen när vi var ute=) Idag åkte vi ner till Torsby och gick promenad til...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Mina hundvänner:

Hundbloggar/sidor jag tycker om:

Andra sidor jag gillar:

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards