Djurliv på Höglunda

Direktlänk till inlägg 10 juli 2009

Regnet fortsätter....

Av zelda - 10 juli 2009 11:44


...men det är det väl ingen som missat.

Borde köpa mig ett nytt regnställ, mitt är värdelöst:(

Släpper igenom regnet efter en kort stund. Men så är det ju 14 år gammalt åxå! Jag köpte det när Dan var liten bebis för att kunna gå prommisar med barnvagnen i ur och skur. Jag gissar att det gjort sitt nu:)

Fattar inte vad fort tiden går, tyckte inte det var speciellt länge sen jag köpte det...

Nån som kan tipsa om något bra  regnställ? Ofta håller de ju inte måttet, antingen blir man dyblöt av vatten eller så svettas man... jag vill ha ett som är tätt men med bra andasfunktion.

Ja, ja... jag och Zelda har precis gått en prommis och nu blir det slappa ett tag.

Ska se om jag får fingrarna ur att städa sen:) Har ju semestern så man tager dagen som den kommer, sköööönt!!!



 

 
 
Moa

Moa

10 juli 2009 12:26

Ja gud vilket regn väder. Men det är härligt med promenad ändå. söt hund!.

http://Moa-G.blogspot.com

 
Ruff&Matte

Ruff&Matte

10 juli 2009 14:14

Ja usch vilket regnväder! skogspromenader blev det på schemat för min del framöver sa rehab! Verkar ta en faslig tid att bli frisk men det kommer att lyckas! Tålamod är vad som behövs :)

http://www.livetmedruff.blogspot.com

 
Annica

Annica

10 juli 2009 18:13

Jag behöver också tips på ett bra regnställ...mitt håller vattnet borta från utsidan och svetten kvar på insidan...bläää så äckligt så....

http://leonland.bloggagratis.se

 
Ingen bild

vackra hem & interiör

10 juli 2009 20:34

Ha en skön helg! Ser i tidigare inlägg att Du ju är riktigt händig med bilar... kanske kan få några tips.
Kram/Pia

 
Ingen bild

Therese & Atlas

10 juli 2009 20:50

Jag köpte för kanske 2 år sedan jacka och byxa i vind och vattenavvisande tyg av märket Everest. Funkar hur bra som helst. Jag blir aldrig blöt igenom och det andas hyffsat. Man kan klä sig väldigt tunnt under om man ska promenera och jag använder samma även på vintern fast med lite andra kläder under ist. Jag är även super nöjd med färgen jag valde på jackan (en fin grön färg) för atlas dreggel syns inte alls bra, som det nog hade gjort på en svart jacka. Jag tror jag betalade 799:- eller nåt på Stadium.
Jag tycker Stadium brukar ha bra såna set med jacka och byxa.
Lycka till med letandet! Kram

 
Moa

Moa

11 juli 2009 00:21

Vad bra att det fungerade!.
Såg att vovven gillar att bada. Ser så härligt ut när bamse hundar badar;)
....

http://Moa-G.blogspot.com

 
Annica

Annica

11 juli 2009 04:12

Oj storbak???!!! Då hoppas jag att du visar din talang OM vi kommer till er=))))

http://leonland.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zelda - 20 februari 2010 12:41

Har suttit och plitat på en ny blogg men kan inte bestämma mig för om jag ska behålla den gamla eller ha den nya. Så nu gör jag så här att jag länkar ut den nya, använder den ett tag och så får ni gärna lämna synpunkter på vilken blogg ni tycker bäst...

Av zelda - 16 februari 2010 11:32

Ja, det är faktiskt sant! Jag kan inte komma på ett enda tidigare år som jag njutit så fullkomligt av vintern. Denna vintern är bara så bra! massa snö, inge dj-la tö och slask:) Igår efter promenaden när Zelda var riktigt uppvärmd, gjorde j...

Av zelda - 15 februari 2010 14:12

Satte mig ner förut med Zelda för att kolla "vinka"-träningen igen. Beteendet satt kvar och hon plockade fram det direkt. Jag fick ett tips från min vän Lena Steffner Starrin, att jag kunde göra ett High five, då jag inte var säker på vad vad ...

Av zelda - 12 februari 2010 16:28

Har räknat ut idag att Zelda gått in i höglöp:) Det krävdes ingen större intelligens för att förstå detta då Zelda varit vääääldigt kär idag i ridhuset:) Jag & Zelda, Lina & Pejla och Jill & Riki har varit och tränat tillsammans. Ca. 25 minu...

Av zelda - 11 februari 2010 14:33

.... har det bara blivit promenader för oss. Inte haft tid med nå´t träna. Igår hade vi världens finaste vinterväder så jag passade på att ta några foton på vackraste damen när vi var ute=) Idag åkte vi ner till Torsby och gick promenad til...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Mina hundvänner:

Hundbloggar/sidor jag tycker om:

Andra sidor jag gillar:

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards