Djurliv på Höglunda

Alla inlägg den 19 september 2008

Av zelda - 19 september 2008 15:43


....hur djupt i en sacco-säck kan man ligga?


Av zelda - 19 september 2008 14:02


Vi har nyss kommit hem från friidrottsdag som Sörmarksskola har tillsammans med Lekvattnets och Östmarks skolor.

Eftersom jag har det jobb jag har, så har jag hittils haft sån tur att ha ledigt varje år som detta genomförs och kunnat vara med barnen. I år var det bara Louise som var med eftersom Dan börjat högstadiet.

Självklart är åxå Zelda med och hejar på och hon fullkomligt njuter av uppmärksamheten av alla som vill klappa och gossa=)

Detta år var det åxå en labbe-tik där, Wilma, som Zelda blev kompis med.


Jag har lagt in en ny länk på bloggen till Schäfern Argus med familj.

Argus bor utanför Strängnäs och ingår i familjen Stavem.

Zeldas husse Jörgen är kusin med Argus matte. Sååå, Zelda och Argus blir väl tremänningar då? =)

Vi var dit och hälsade på i fjol och då var Argus bara en liten sötis med för stora tassar och öron. Nu har han växt i dem och fått en "lillasyster" av samma ras.



 Louise med klasskompisar


 Wilma och Zelda



Louise, på 800 m. Hon var minst av alla och kom fyra.=)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Mina hundvänner:

Hundbloggar/sidor jag tycker om:

Andra sidor jag gillar:

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards