Djurliv på Höglunda

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av zelda - 5 februari 2010 16:15


Idag har jag och Lina varit till ridhuset och tränat.

Jättekul att träna men ojsan så skitiga alla leksaker, apporter och hundar blev:)

Jag och Zelda tränade lite fritt följ, lite kontakt och apport:)

Och så lekte vi en del. Något som jag märkte med Zelda idag är att när hon "vann" kampen och sprang iväg med leksaken kommer tillbaka och bjuder upp till lek igen! Det är ett stort framsteg som jag är mycket glad över! Förut när hon "vunnit" har hon sett leksaken som en trofé, sprungit iväg och behållit leksaken och inte kommit till mig med annat än för godis.


Innan träningen åkte jag och Zelda inom Ray och hämtade selen som han sytt upp åt henne så nu har hon en riktig, kanonbra dragsele och vi kan försiktigt börja bygga muskler=) Det är en äkta wp-dragsele som håller att dra en bil med, men det tror jag inte Zelda ska behöva göra=)



Och vem är alltid mest sugen på godis?=)


Nya fina selen:)  




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Mina hundvänner:

Hundbloggar/sidor jag tycker om:

Andra sidor jag gillar:

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards